Nekromanti Fråga om forumit: Vindhand

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Hej!

En av de av mig mest saknade forumiterna här är Vindhand, som med sina träffsäkra och ofta väl underbyggda inlägg livade upp stämningen.

Någon som vet var han är och varför han inte är här?

/M

Nightowl

Champion
Hararna tog honom...

Det var över två år sedan senaste inlägget. I Vrållådan brukar jag ofta skämta, grym som jag är, om användare som hamnar i rampljuset men som inte gjort inlägg på flera år, att "hararna tog dom", "ett offer för hararna", etc.

Och det beror alltså på Vindhands sista (eller, får vi hoppas, senaste) inlägg... :gremsuck:

Nej, jag vet inte var han finns, tyvärr. Men jag saknar honom också ibland.

Erik

Edit: Enligt Eniro finns det 53 Mikael Krantz registrerade. Nån som mailat hans algonet-adress?

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Vindhand var/är en kanonkille, det tycker jag också. Vi spelade faktiskt lite rollspel ihop, efter att ha pratat med varandra här på forumet. Både han och hans tjej var väldigt trevliga och vi spelade tillsammans med min dåvarande flickvän och min lillebror (också med tillhörande tjej) igenom Pirit: Den Innersta Kretsen.

I vilket fall så började Micke plugga och i samband med det blev han mindre aktiv på forumet. Jag vet inte om han fortfarade spelar rollspel, men jag hoppas det, för det var han bra på.

- Vitulv