"Sjöfarare & Pirater", "Riddaren" och "Korset & Tronen" står med releasedatum "Sommaren 2002". Hur blir det med dem? är de på väg ut på marknaden eller dröjer det längre?
Sjöfarare & pirater: Manus 50% klart. Bilder inte klara. Letar efter bra omslag (inget funnet -- några andra idéer?). Layout inte påbörjad.
Vargen och kättaren: Manus klart. Korrektur klart. Omslag klart. Layout inte påbörjat.
Vandöda & nekromanti: Manus 75% klart. Bilder ej påbörjade. Letar efter bra omslag (fick nej på "Gods of Lankhmar" -- inget annat funnet -- några idéer?). Layout ej påbörjad.
Phobia bok 1, 2 & 3: Manus 50% klart. Bilder påbörjade. Omslag ej klart. Layout inte påbörjad.
Böckerna trycks så fort de är klara. Lovar! Det finns ingen annan än jag som har större intresse av att böckerna kommer ut så fort som möjligt.
Hmmm... det fanns någon grymt snygg bild på någon slags ulvschaman (eller nåt) som väckte en massa odöda ur ett träsk (okej, jag är kass på att beskriva!). Hittar den inte just nu på http://www.keithparkinson.com, dock /images/icons/frown.gif.
(vet inte heller namnet bilden jag tänkte på)
Ska plocka den från gamla datorn och lägga upp den här /images/icons/smile.gif. Men inte nu...
Jo det tycker jag också om det inte vore så att boken i frågar heter Vandöda & nekromanti. Alltså inga demoner. Eftersom bilden du förslog uppenbarligen föreställer någon form av fruktad ärkedemon så passar det nog inte så bra med denna bild när allt kommer omkring.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.