Nekromanti Fråga till Neogames

duvan

Warrior
Jag tänkte att eftersom Eon är så populärt, varför ger ni inte ut det på engelska och får fler människor som kan tänkas köpa det. Då blir det mer chasing till er och ni kan expandera och ge ut fler rollspel.

Man Mountainman

Storsvagåret
Vafan! neogames kan väl inte bara komma och påbörja en massa *egna* världsherraväldesplaner? Kom igen nu grabbar, vi skulle ju göra det här *tillsammans*. Det var ju därför vi fixade SVEROK och började lära ut terrormetoder och autentiska vapenfakta i rollspelsböckerna. Solidaritet, mina vänner, solidaritet!

/images/icons/cool.gif

/Dnalor, din finne på hornhinnan

Riddaren

Swashbuckler
"Vafan! neogames kan väl inte bara komma och påbörja en massa *egna* världsherraväldesplaner? Kom igen nu grabbar, vi skulle ju göra det här *tillsammans*. Det var ju därför vi fixade SVEROK och började lära ut terrormetoder och autentiska vapenfakta i rollspelsböckerna. Solidaritet, mina vänner, solidaritet!"

Varför tror du de gör rollspel som de säljer? Få in lite kosing, och pengar betyder makt

Riddaren - saknar fallskärmsavtal

En person som glömmer allt, är väldigt bra på att minnas att denne glömt bort allt.

Staffan

Myrmidon
Jag har för mig att de sagt något om att eventuell engelsk upplaga av Eon beror på hur bra datorspelet går.

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

duvan

Warrior
Re: Världsherravälde - en självklarhet...

Hmm, Neogames ute efter världsherravälde. Det kanske finns några hemska meddelanden om man läser era böcker backlänges också, så att ni får direkt kontroll över alla rollspelare :)

Staffan

Myrmidon

Det räcker med att läsa Neogames baklänges... same-goen. Det är en täckmantel för de onda lapparna som ska hämnas för alla illdåd sedan Gustav Vasas tid!

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

hatten

Swashbuckler

Aaa äntligen en logisk ledtråd till Neogames planer... Jeeep logiskt...
Varför skulle de annars heta Neogames...

Allt jag säger är
Blatifagus
Draken från Trakorien modulen De säger att hans namn var en olycka *hehehe*

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by hatten on 2000-10-25 09:29.</EM></FONT></P>

hatten

Swashbuckler

Jhavol main heir
Hatten_jc första kompaniet tredje pluten anmäler sig samtilga närvarnade vad ska vi använda för vapen Neotech cybertech eller Eon magi för att erövra Svea ???