Nekromanti fråga

röde jakob

Veteran
om du är en sjöman som har kämpa hårt för att betala ett hus för din familj och efter några timmar kommer en adelsman och vill köpa huset....han lovar att vi få bo kvart där och han betalar allt skadestånd.
men jag har tänk.....tänk om han sparkar ut er och allt ni har kämpa för är förgivet´....skulle ni sälja huset eller be honom dra åt skogen????

Jag skulle be mina skepparkompisar ta och spöa skiten ur honom och sedan tvinga honom att skriva på ett kontrakt där han ger tillbaka huset till mig. Efter att han gjort det så tar jag hans pengar och berättar att jag har massa kompisar och han inte borde gå till stadsvakten och tjalla för då slår mina kompisar ihjäl honom.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Happypuppie

Veteran
[color:red]VÅLD</font color=red> [color:orange]RÄDSLA</font color=orange>

den perfekta lösningen till allt

Lucky up

Mutant

Warrior
inte på långa vägar

så här ska det va:
När han blåst mig så skulle jag döda honom på bästa sätt.
döda min fru panga ungarna huvud i dörröppningen. hitta han s hem och döda hans fru släkt och vänner för att sedan när någon luckas stoppa mig ta livet av mig själv.

First i was blind, now i can see.

Mutant

Warrior
Re: inte på långa vägar

eller bara spöa SL och tvinga honom att ändra historiens gång.

First i was blind, now i can see.

Helmgast
Snälla, men skriv lite snyggare. Börja mening med STOR bokstav. Det heter har kämpat. Jag tror att du egentligen kan skriva bättre, men om du inte kan det, så okej. Om du däremot kan, så lägg ner lite mer tid på dina inlägg, det blir enklare att läsa då. Känner du dig kränkt av mig, så skit i det här inlägget. Om någon boss tycker att det här inlägget är personangrepp så tag bort mitt inlägg.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.

inte

Veteran
Kättare

HÄDNING vet duu inte att SL är större än gud och du bör underkasta dig hans ord i alla lägen. (desutom bör du altid ha med nybakta kakor och saft att bjuda på)

BuD

Veteran
Re: fsvaret e enkelt

det e mig han pratar om men han har glömt att säga att den rika adelsmanen är förtjust över många hus och att han vill åt de som ligger centralt som det här huset gör.... Om han inte säljer huset så kommer jag att anlita ett par, vad ska man kalla dom för "rivningstjänsten ab" och de kommer att krossa fönstern och att kanske till och med bränna huset (mark e ganska billigt i jämförelse med budet) och sedan så kan han antingen låta ett nytt hus byggas som han står för kostnaden(Dyrt) eller så kan han sälja marken för ett bra pris(ligger centralt) och när de har byggt upp huset så kan han utpressa de på huset om de så att säga inte går med på det. JAG HAR MAKTEN, VAD ALLA KOMMER PÅ SÅ KAN JAG GÖRA DETTA JAG E RIK HAHAHAHA. han står för inkomsten för familjen men han känar ju heller inte så mycket. /images/icons/smile.gif