Nekromanti från marcus söker rollspelsgrupp

mse2390

Veteran
Hej

Jag heter Marcus är från Stockholm och försöker hitta en rollspelsgrupp att vara med i åldrarna 34-40 år eller 25-40 år eller 23-40 år vilka rollspel spelar ni och vilka åldrar är ni.
dessa vill jag spela
drakar och demoner,mutant,dungeons and dragons,spy craft,stjärnornas krig gamla och nya,western,neotek,spy craft
Marcus.Soler.Eriksson@comhem.se

Marcus

Organ

Out of time, out of mind
Chansen att någon svarar ökar radikalt om du talar om i vilken del av landet du finns. :gremcool:

/Anders

Aboleth

Veteran
Hei,

Jeg søker også noen og spille sammen med i Stockholmsområdet. Har spilt RPG i over 25 år nå. Jobber med foretningsutvikling og interimledelse (Elektro/Tele/Kraft). Er Norsk og bor i Norge med familie (kone og 4 barn), men i forbindelse med jobb reiser jeg "en del" og skal jobbe i Sverige (Sollentuna) fast noen dager i uka i hele 2007 (har fleksibilitet i forhold til hvilke dager). Dvs. at for meg vil spilling på en ukedag (ikke weekend) , f.eks. hver 14. eller hver 21. dag passe best - er som mange(?) avhengig av en "begrenset" mengde spilling og at sesjonene er planlagt inn noe tid i forveien.

Spiller det meste, men hvis jeg skal være spilleder/DM blir det nok D&D siden det er det systemet jeg har mest erfaring med som spilleder). Er i dag DM i to ulike kampanjer.
# I Vejle/Danmark (14. dagers syklus, ukedager, 4 danske + 1 svensk gutt, alder 16-42 år) - D&D3.5/Forgotten Realms (Silver Marches)
# Drammen/Norge (14. dagers syklus, fredager, 3 norske jenter, 2 norske gutter og 1 svensk gutt, alder 26-34) - D&D3.5/Kara-Tur (Oriental - FR)

Som spiller har jeg forsøkt mange ulike systemer (bla. Drakar och Demoner, Call of Cthulhu, Paranoia, L5R, Cyberpunk, Shadowrun, Traveller/Traveller 2000, Runequest, D&D/AD&D 1st-2nd/D&D3.0, Vampire, Warhammer, Exalted, etc.)

Har forsøkt mange stilarter og settinger, men trives best der det er en stor andel rollespill/problemløsning med noe mindre vekt på action/kamp (selv om også det kan være flott i begrensede mengder).

Håper og finne en gruppe som liker og rollespille! Har det morro sammen - våger å leve ut sine karakterer - gjerne i en dynamisk og troverdig setting. Tror jeg kan tilføre glede, varme og kreativitet gjennom en ærlig, åpenhjertig og inkluderene spillestil - både som spiller og DM/GM/spilleder.

Til deg Marcus (og andre som kunne tenke seg og spille sammen med meg) ta gjerne kontakt:

- Martin

MSN: aboleth_@hotmail.com
AIM: aboleth1973
Jabber: aboleth@jabber.com
Yahoo: aboleth_1973
IRC: Aboleth (på EFnet / irc.homelien.no)