Nekromanti Fråga till Fansen!

Sodivra

Champion
Som det redan har sagts..

Som det har sagts, många gånger.. Stigarnas bok!
Om dessa förtrollade platser ligger gömda i vildmarken, japp, då är stigarnas bok perfekt!

ro83rt

Swordsman
Vad här är vet jag inte men omslaget fanns ju på hemsidan så jag har nog ändrat mig till "Stigarnas bok".

Dilandau

Myrmidon
Re: Jo!

Vi på detta forum ger knappast en representativ bild av vad den genomsnittslige DoD-spelaren gillar.

Rickard

Urverk speldesign
Re: Jo!

Hur fungerar undersökningar? Jo, man gör stickundersökningar.. Varför skulle inte vi på forumet kunna vara lämpliga stickundersökningspers?

Det är ju trots allt varierande svar och ett väger över..

/[color:448800]Han</font color=448800> som tycker "Förtrollade platser" låter fantasilöst och det andra för inriktat

userfriendly

Warrior
Inget av dem. Även om »Stigarnas bok« var bäst av de två. Ni
bör jobba mer på namnet! Något i stil med »Där stigarna slu-
tar« hade föredragits av mig...

telia.slampa.net

Hasse

Hero
"Vad här är vet jag inte men omslaget fanns ju på hemsidan"

här är en länk som tar dig till sidan med omslaget som finns på Riotminds hemsida. Det är bara klicka på på "här".

Hasse

Hero
Re: Bok.

"Jorges Bestarium föreställer ju en bok från Trudvang -Så dom använder tydligen böcker. Om man vill framkalla samma känsla av äkthet så kan man ju inte kalla den "rulle" när den egentligen är en bok.. Fast det kanske inte var det du menade.."

Nä, jag kommer dock inte på ett annat bra ord i stället för bok. Har annars inget emot att det är en bok så att säga, tvärtom egentligen, ville bara säga att jag nog tror att i Trudvang så hade titeln inte innehållit ordet "bok" det är det jag vill ha fram.

""Vid stigens ände" är ju också ett väldigt läckert namn.. Även om jag själv inte tycker att det är så bra att det är stigen i bestämd form, och inte stigar i allmänhet.."

Jag funderade på det själv men "vid stigarnas ände/slut" låter som att alla stiger leder till en plats vilket heller inte är riktigt rätt samt "vid stigars ändar/slut" låter helt enkelt inte bra. Det vara därför jag föreslog "Vid stigens ände" trots att det är i bestämd form. Det är helt enkelt den varitanten som låter bäst.