Nekromanti Fria ligan PDF-filer

Minimoni

Homelander
Hej! Jag har några frågor och undrar om ni har några informativa svar!? Jag köpte för någon timme sedan två produkter till Coriolis via Fria Ligans webbutik. Det stod tydligt att man som kund skulle få omedelbar tillgång till PDF-filer av de produkter man köpt. Jag har inte fått någon mail med länkar till PDF-filer eller på annat sätt kunnat ladda ned de filer jag betalat för. Någon med erfarenhet att beställa av Fria Ligan som vet hur jag skall göra?

Jag har självklart kvitto och har fått bekräftelse från Fria Ligan på att produkten är betalad och kommer att skickas med posten. Dock vill jag gärna ha tillgång till mina PDF-filer då det i dessa moderna tider är jobbigt som fan att behöva vänta på de fysiska böckerna, speciellt när ”omedelbar tillgång efter köp” till PDF-filerna är utlovat i Fra Ligans egen butik.

Så kort och gott, någon som känner de i Fria Ligan och kan fråga vad som jag skall göra eller har tidigare erfarenhet med Fria Ligan och har råd hur jag skall göra för att få mina PDF-filer så snart som möjligt?

Rangertheman

Myrmidon
Det brukar ta några timmar, så det där med omedelbart är lite glidande. Men jag har alltid fått dem.

Minimoni

Homelander
.113;n295032 said:
Meeen det är ju slut tärningar! :o
Nu beställde jag Coriolis-Atlas och The dying ship, så tärningar är för mig personligen oviktiga. Dock tror jag att du säkert kan använda vanliga T-6 utan större fantasi om du inte får tag i originaltärningarna.

.113

Swashbuckler
Minimoni;n295033 said:
Nu beställde jag Coriolis-Atlas och The dying ship, så tärningar är för mig personligen oviktiga. Dock tror jag att du säkert kan använda vanliga T-6 utan större fantasi om du inte får tag i originaltärningarna.
Jo men hade ju bestämt mig för tärningar :p

.113

Swashbuckler
Jo vi gick å diskuterade å kom fram till att jomen de blir ju roligt att ha rätt tärningar.. Lägger till i kundvagn å ska köpa, slut!

Ska kolla lokala spelshoppen

Minimoni

Homelander
.113;n295065 said:
Jobbigt vänta :(
Ja, eftersom det stod ”instant access” till PDF-versioned av de beställda varorna. Tycker att ordval som ”instant” och ”omedelbar” inte bör betyda en dag senare då jag tvivlar att Fria Ligan artbetar natt med att skicka ut PDF-filer. Men jag hoppas fortfarande på att få dem idag och inte någon gång efter att de fysiska produkterna dykt upp, men så långt lär det väl inte gå med den tveksamma postgång vi trots allt har i Sverige.

Minimoni

Homelander
.113;n295075 said:
Hur är det ens tänkt man får tillgång? Via mail?
Jag antar det då jag inte fått några indikationer på annat. När man beställde via deras onlineshop så fanns ju varken före eller efter några alternativ att välja på gällande hur en PDF skulle levereras. Så jo, jag tror på ett mail med en länk.

.113

Swashbuckler
Minimoni;n295077 said:
Jag antar det då jag inte fått några indikationer på annat. När man beställde via deras onlineshop så fanns ju varken före eller efter några alternativ att välja på gällande hur en PDF skulle levereras. Så jo, jag tror på ett mail med en länk.
Jag frågade på deras infomail bara för att vara säker å fick en pdf mail direkt! Så om du inte fått nu så har de nog bara missat det, va samtidigt som jag fick en confirmation om att de skickat det också, så skicka ett mail annars :)