Blev lite avtänd på S&W av någon anledning. Har bara de gratis pdf:erna av White Box och Corerules. Jag tyckte de kändes lite tomma. Gillade att det bara hade ett Saving Throw och de att man inte behöver använda THACO och sjunkande AC. Men det är ingen stor grej att köpa ett helt spel för. Jag tyckte väl S&W inte innehåll något som jag redan inte kan få av någon version jag redan har tillgång till. Tome of Horrors verkar asball men det är en ganska stor investering(speciellt om man redan har tre monsterböcker till AD&D + BECM så monster har man). Den borde dock vara användbar oavsett om man kör S&W, AD&D, LoFP, BFRPG, C&C, LL, B/X, BECMI etc etc.
Sedan så finns inte S&W Complete på lulu.com ellar på PDF. Och varit slutsålt där jag sett det gått att köpa så har inte kunnat de över det.
Har dock funderat på om att printa ut White Box och använda det till Warriors of Mars och Carcosa. Inte för att det verkligen behövs direkt, men de är skrivna för OD&D, vilket S&W simulerar, vilket gör det passande.