Nekromanti Funktion för att spara favoritinlägg?

Ymir

Liten kantbaron
Ibland läser man något megasmart på rollspel.nu
Kunde man inte ha en funktion där man kan markera favoritinlägg och spara dem i en särskild folder under 'mina saker' eller något liknande? Detta hade besparat mig en hel del möda varje gång jag letar efter något klassiskt inlägg från way back when; som det är nu slutar det ofta med att jag inte ens kan hitta det.

Möller

Hubert Hortlax
Det går att lägga in trådar under bevakningar, på så vis har jag sparat endel grejer jag funnit värda att återvända till. Men om tråden är lång och bara ett enstaka inlägg är värt att bevara är det såklart en suboptimal teknik.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Ymir said:
Kunde man inte ha en funktion där man kan markera favoritinlägg och spara dem i en särskild folder under 'mina saker' eller något liknande? Detta hade besparat mig en hel del möda varje gång jag letar efter något klassiskt inlägg från way back when; som det är nu slutar det ofta med att jag inte ens kan hitta det.
En bra idé! Ska undersöka den.

/Magnus

Übereil

Swashbuckler
Ymir said:
Man kan länka direkt till inlägg (dokumentet brevid rubriken är en länk direkt till inlägget). Det innebär att man kan bokmärka inläggen.

Übereil