Quadrante
Grisbonde
Brukar ni som spelare/grupp ha sammanfattningar av viktiga regler under spel eller slår ni i böcker. Skulle ni uppskatta om en utgivare gjorde sådana sammanfattade regler åt er.
Beroende på hur lång den sammanfattningen är kanndet absolut vara ett säljargument. Eller extremt avtändande om den är för lång. Ju längre sammanfattnig, ju mer komplicerat spel tänker jag (även om det så klart beror lite på exakt vad som tas med).Quadrante;n304789 said:Om du visste att det fanns ett bra sammanfattat dokument, skulle du säga att det är ett bra säljargument (eller mer grädde på moset).
Jag brukar försöka få plats med det på rollformuläret, eller om det inte går så ja, absolut en "fusklapp"! Så svaret på din fråga blir ja, jag skulle uppskatta om utgivare gjorde det åt mig.Quadrante;n304775 said:Brukar ni som spelare/grupp ha sammanfattningar av viktiga regler under spel eller slår ni i böcker. Skulle ni uppskatta om en utgivare gjorde sådana sammanfattade regler åt er.
Måns;n304824 said:Jag brukar försöka få plats med det på rollformuläret, eller om det inte går så ja, absolut en "fusklapp"! Så svaret på din fråga blir ja, jag skulle uppskatta om utgivare gjorde det åt mig.