Nekromanti Fy fan

Flurtis

Hero
Skulle över till v-vik i helgen och jaga dov och rådjur och tillbringa tid med jaktkompisar. Det hela slutade mycket snopet med att jag tillbringade hela söndagen i en mycket trogen ritual till den heliga toaguden Ulrik. Magsjuka med andra ord.

Kom hem igår kväll, fortfarande trogen tjänare av den allsmäktige Ulrik. Nu på morgonen kunde jag glatt konstatera att även flickvännens gammla förkylning har smygit sig in i Ulriks sällskap. Inte nog med detta så har Ulrik belönat mig för så trogna ritualer på toan med en helt vansinnig nackspärr och ryggont.

Suck, nej usch. Ingen av er kära forumiter som har nån bra huskur som botar eländet?? Bästa tips belönas med en glad smiley....

//Flurtis, sjuk

Rickard

Urverk speldesign
Suck, nej usch. Ingen av er kära forumiter som har nån bra huskur som botar eländet?? Bästa tips belönas med en glad smiley....
Varför bota? Nu har du en ursäkt för att bli ompysslad om flickvännen dygnet runt. :gremlaugh:

/Han som blivit smittad av flickvännen såpass många gånger att han lade av med fotbollstränandet

Flurtis

Hero
Haha, ja om det inte vore så att hon har uppkörning på körkortet imorgon så hon vill inte ta i mig med tång :gremcrazy: Livrädd för att bli sjuk.

Dessutom bär det av till azorerna för oss bäge på Torsdag, då vill det fan i mig till att man är frisk.

//Flurtis

Johan K

Gammal & dryg
Jag försöker dricka så mycket som möjligt.
Det brukar dämpa det hela, faktsitk. Om inte annqt så har man lite att erbjuda Herr Toalettstol när man besöker honom. För det är på inga sätt skoj att ligga där & torrulka när man är tom i magen & sjuk..

Feuflux

omjonasson.se
Flickvännen jobbar med småbarn på en förskola. Småbarn är alltid sjuka (mild överdrift). Malin kommer dra hem coola virus som min kropp inte känner till. Min kropp är van vid att spendera tid ensam hemma eller på jobbet med ett fåtal kollegor. Min bakterieresistans är sämre än italienarna under andra världskriget.

Vi var i göteborg i helgen på en mysweekend. Käkade lunch med Gastono och Ida bl.a. På lördagskvällen blev vi regnade på och på söndagen vaknade vi båda med halsont. Det blev värre under dagen och idag är vi båda hemma från jobbet. Min hals var imorse så svullen att jag inte kunde prata utan att gråta av smärta typ.

Det här är andra semestertrippen med Malin och det andra tillfället jag får feber/huvudvärk/halsont. Ledighet är farligt.

Annars var göteborg toppen (fast jag orkar inte se en klädbutik till på ett par veckor...).

Wilmer

Hero
Rådjur[ANT]

Genade genom en liten skogsplätt i centrala Täby i helgen och fann mig stå fem meter ifrån fyra rådjur. De stod så blixtstilla att jag började tro att de var uppstoppade innan de skingrades.