Nekromanti Fyra dagar och en önskan...

PAX

Jordisk Äventyrare
Fan - Man hinner inte vara iväg mer än ett par dagar så har det tydligen hänt en del på det här forumet. Caligula har tydligen blivit kickad och ett antal trådar har låsts. Själv undrar jag bara varför tråden "USA och den nya världsordningen" låstes så snabbt? Livstiden är 2,5 timmar och då är det inte många som bereds tid för att delta i tråden.

Min önskan inför kommande ny version av forum.

Sorteringsmöjlighet på trådar så att endast trådar med nya inlägg visas. Dvs de trådar som jag får röd markering på skall bara visas. Är det möjligt?

Ackerfors

Alas, your rapids!
Delsvar

"Själv undrar jag bara varför tråden "USA och den nya världsordningen" låstes så snabbt?"

Som ansvarig för den modereringen ska jag ge ett litet svar.
Tråden låstes i förebyggande syfte. Ja, ibland görs modereringar förebyggande för att slippa att trådar spårar ur, vare sig det är OT eller hetsigt. Jag tog beslutet att låsa tråden då jag var säker på vart det barkade hän. Vissa saker går inte att diskutera och speciellt inte när luften på forumet är fylld med brandfarlig gas.
Om ett tag kanske miljön är bättre för den diskussionen, men för tillfället är det för stökigt. Tyvärr.