Advermonat
Veteran
Hej! Jag är nyinflyttad i Gävle, och söker folk att spela rollspel med. Jag är 43 år och har rollspelat av och till sedan jag var 13, både som SL och spelare. Har ingen självklar favoritgenre eller så, utan är öppen för det mesta. Det enda som är viktigt för mig är att det är enkla och snabba regler, eller helt regellöst. Att slå tärning ibland kan vara kul, men bara om det är en liten och begränsad del av spelmötet. Det är stämning, berättande, dialog och dramatisering som är det lockande med rollspel för min del.
Om det finns några här med liknande inställning och plats för en till spelare så är jag gärna med och prövar i en grupp, Eller bildar ett nytt spelgäng med intresserade. Ålder, kön och erfarenhet av rollspel har ingen betydelse. Jag kan till exempel spelleda för en grupp nybörjare om intresse finns. Om ni kan tänka er att spela med mig, skriv en kommentar, skicka PM, eller skicka ett mail till: advermonat@yahoo.se
/Johan
Om det finns några här med liknande inställning och plats för en till spelare så är jag gärna med och prövar i en grupp, Eller bildar ett nytt spelgäng med intresserade. Ålder, kön och erfarenhet av rollspel har ingen betydelse. Jag kan till exempel spelleda för en grupp nybörjare om intresse finns. Om ni kan tänka er att spela med mig, skriv en kommentar, skicka PM, eller skicka ett mail till: advermonat@yahoo.se
/Johan