Nekromanti Går det att få en kopia på Vitt Kontrakt?

StefanB

Warrior
Laholm, Halland, Sverige, EU, Norra Halvklotet, Te
Kan ju börja med att säga att Gothcon var grymt bra (Visserligen mitt första konvent men ändå).

Nu till saken.
Vi var lite sena i registreringen vilket gjorde att vi blev reserver och fick dessvärre inte spela Neotech (Vilket var huvudspelet för min del). Så nu tänkte jag se om vet om det finns möjlighet till att få en kopia på scenariot så jag kan spela det med min spelgrupp. Vi frågade på konventet på lördagen och dom bad oss fråga i receptionen på söndagen men vår trötthet och stress att hinna allt innan tåget gjorde att vi dessvärre missade att gå dit.

AEGIS PRIME

Swordsman
Håller med.. Jag skulle också gärna vilja ha ett ex då min spelgrupp; SF Demagogerna, fick inte heller spela under pass 5.

Tacksam för svar

Gasten

Warrior
Håhå! Vitt kontrakt var bra! Vi pajjade det rejält, kändes typ som om vi var mitt i Pulp Fiction eller något. Typ misslyckas med X, gör Y för att lösa problemet, misslyckas med Y, gör Z för att lösa problemet, misslyckas med Z, osv osv. Dock så slutade vi med att spela efter äventyret efter en timme eller något, för vi var så dåliga att det inte gick.

Blaren_UBBT

Veteran
Vi körde fast totalt, bråkade nått kopiöst inom gruppen och avslutade hela scenariot med en rejäl intern shootout. Man kan säga att det inte gick helt bra, men att vi hade kul. :gremgrin:

Big Marco

Läskig
Det är inte ofta 30 patroner avlossas med pistol mot personer utan att någon ligger död efteråt i Neotech...