D Dahl Veteran Joined 3 Jul 2001 Messages 90 Location Växjö 17 Jul 2001 #1 Hjäälp! The riddle: Weight in my belly, trees on my back, nails in my ribs, but feet I do lack. What am I? "Och allt som kan gå åt helvete gör det" =) -Dahl
Hjäälp! The riddle: Weight in my belly, trees on my back, nails in my ribs, but feet I do lack. What am I? "Och allt som kan gå åt helvete gör det" =) -Dahl
Dilandau Myrmidon Joined 27 Sep 2000 Messages 4,891 Location Stockholm 17 Jul 2001 #2 Likkista? - d - dilandau@another.com "Do Gnomes Dream of Subterranean Sheep?"
K König Hero Joined 28 May 2001 Messages 910 Location Stockholm 18 Jul 2001 #4 Krigsveteran som trampat på en fjädermina "When the DM laughs it is already to late"
D Dahl Veteran Joined 3 Jul 2001 Messages 90 Location Växjö 18 Jul 2001 #5 Hmm...MKT Lustigt sagt!! =P Jag tror jag kom på det! En tunna! "Och allt som kan gå åt helvete gör det" =) -Dahl
Hmm...MKT Lustigt sagt!! =P Jag tror jag kom på det! En tunna! "Och allt som kan gå åt helvete gör det" =) -Dahl
K König Hero Joined 28 May 2001 Messages 910 Location Stockholm 18 Jul 2001 #6 En tunna? Ja, jag antar att det också kan vara korrekt! "When the DM laughs it is already to late" "Never say Hi priest to a High priest"
En tunna? Ja, jag antar att det också kan vara korrekt! "When the DM laughs it is already to late" "Never say Hi priest to a High priest"
D Dahl Veteran Joined 3 Jul 2001 Messages 90 Location Växjö 18 Jul 2001 #7 Jaa..grunnade som faan på gåtan igår! *ler* "Och allt som kan gå åt helvete gör det" =) -Dahl
K König Hero Joined 28 May 2001 Messages 910 Location Stockholm 18 Jul 2001 #8 Mitt svar tog inte mer än en vansinnig sekund att få fram "When the DM laughs it is already to late" "Never say Hi priest to a High priest"
Mitt svar tog inte mer än en vansinnig sekund att få fram "When the DM laughs it is already to late" "Never say Hi priest to a High priest"
K Krille Holm Veteran Joined 4 Mar 2001 Messages 33 Location Norrköping 24 Jul 2001 #9 det är trolligen en båt "Try not. Do. Or do not. There is no try."