Nekromanti [Göteborg] ett Järn i sommar?

Bolongo

Herr Doktor
Jag vill väldigt gärna testa att spela Järn.

Problemet är att jag redan har två kampanjer jag spelleder, för olika grupper, och ingen av dem har lust att trycka på paus för det vi spelar nu.

Däremot är båda de grupperna svåra att samla för spelmöten, så jag har gott om ledig tid.

Alltså behöver jag en tredje grupp jag kan hoppa in i. Helst som spelare, för att få en break från SLandet. Finns det något sådant gäng i Göteborgstrakten?

Krille

Super Moderator
Jag är dessvärre fullchokad med miljoner andra saker (bland annat att skriva för just Järn) för att hinna spelleda en kampanj till, annars hade jag gärna dragit igång något. Men finns det en annan spelledare så är jag hemskt gärna (nej, ingen ordvits här!) på jag med!

LordMarlowe

Veteran
Hej. Jag är inblandad i skrivandet av en kampanj för Järn under Krilles ledarskap och jag skulle absolut vilja testa mina SL-skills på spelet. Jag har i alla fall en spelare som är intresserad. Så det kunde kanske bli nåt?

Caligo

Swashbuckler
Krille;n93065 said:
Jag är dessvärre fullchokad med miljoner andra saker (bland annat att skriva för just Järn) för att hinna spelleda en kampanj till, annars hade jag gärna dragit igång något. Men finns det en annan spelledare så är jag hemskt gärna (nej, ingen ordvits här!) på jag med!
Är också sugen att titta på Järn! Du skulle ju kunna dema Järn - kanske på mitt fartyg (som nu för övrigt flyttat till Eriksberg)?

Hikage

Veteran
Beroende på var och vilka tider är jag också sugen på att prova om det skulle gå. :)

Bolongo

Herr Doktor
LordMarlowe;n93089 said:
Hej. Jag är inblandad i skrivandet av en kampanj för Järn under Krilles ledarskap och jag skulle absolut vilja testa mina SL-skills på spelet. Jag har i alla fall en spelare som är intresserad. Så det kunde kanske bli nåt?
Ja, om du har en spelare, plus Caligo, Hikage och jag själv, så är det 4. Och såklart Krille himself som nummer 5 om du inte blir intimiderad av att ha konstruktören med i gruppen. ;)

Sounds like a party.

P.S. Angående tider. Jag kan nog starta tidigast andra helgen i juni (12-14). Efter det har jag sommarlov och kan spela i princip när som helst i 2 månader...

Hikage

Veteran
Jag jobbar förmodligen 7-4 på vardagar hela sommaren så kvällar är inga problem. Helger beror lite på när.

Bolongo

Herr Doktor
F.ö. håller jag på med en andra, mer noggrann genomläsning av gryningsversionen nu. En del korrektur och regelfrågor dyker upp. ;)
Skall jag skicka dem direkt till dig, Krille, eller posta dem här på forumet?

Krille

Super Moderator
Skicka gärna korrektur direkt. Det kan ju hända att korrekturen blir inaktuell i och med den nya versionen. Regelfrågorna skulle passa utmärkt i Järn-forumet.