Nekromanti [Göteborg]Forums öl 29 alt. 30/11

Zorbeltuss

Hero
Jag och slanf*n har fått in pengar nu, så vi tyckte det kunde passa med en forumsöl.
Jag föreslår Haket, vid Masthuggstorget.
När kan ni?

/Luna Lovegood

slanfan

Hero
29 är bättre än 30 tycker jag. Men båda funkar.

/slanf*n kommer inte ha på sig slips.

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Om jag nu dyker upp så blir det en snabb sväng och för mig skulle i så fall fredagen passa bäst.

Fast som ni hör så är jag verkligen ingen man behöver ta hänsyn till i detta fallet :gremsmile:

Nes

Veteran
29:e bör funka för mig med - men jag kan inte lova att jag kan komma någon av dagarna

Zorbeltuss

Hero
Så det ser ut att bli fredag? Vad sägs om 18:00?
20:00 på haket är det pubquiz, ska vi sikta på att vara med eller att försöka säkra det separata rummet?

/Luna Lovegood

Zorbeltuss

Hero
[Göteborg]Forums öl 29/11

Påminnelse och bump för de som inte sätt det än, imorgon 18:00 på Haket bar och sånt, så är det forumöl i Göteborg.
Vill någon ha kontaktuppgifter till någon är det bara att pm:a mig innan 16:00 imorgon så får ni pm med mitt telefonnummer.

Glömde vägbeskrivning... Ta spårvagnen till Masthuggstorget, titta runt tills du ser japanska resturangen Yamato, gå dit, gå runt hörnet, du är nu framme.

/Luna Lovegood

Zorbeltuss

Hero
Snart e det dags, om det är någon som inte vet hur vi ser ut eller inte hittar i Göteborg, kontakta någon annan som har internet på sin smartphone senare :gremsmile:

Då ses vi på haket.

/Luna Lovegood