Nekromanti [Göteborg] Kaffe med rollspelsskrivande

Krille

Super Moderator
Ikväll tisdagen 9 april tänkte jag sätta mig på Condeco i Arkaden i Göteborg (precis bredvid SF-bokhandeln) och skriva rollspel på offentlig plats, och dricka kaffe och äta hallonpaj. Gör mig gärna sällskap. Jag trillar in strax efter 17 med väst, slips, hatt och Doctor Who-halsduk.

Zorbeltuss

Hero
Krille said:
Ikväll tisdagen 9 april tänkte jag sätta mig på Condeco i Arkaden i Göteborg (precis bredvid SF-bokhandeln) och skriva rollspel på offentlig plats, och dricka kaffe och äta hallonpaj. Gör mig gärna sällskap. Jag trillar in strax efter 17 med väst, slips, hatt och Doctor Who-halsduk.
Jag ska se om jag kan dyka upp, lika bra att börja skriva ner sina egna grejer någon gång.

/Zorbeltuss

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Krille said:
Hrrmf -- mitt fadersansvar hindrar mig från att ta ledigt från jobbet och kasta mig på nästa tåg till Göteborg. :gremcry:

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Hoppas att du gör detta fler gånger Krille för jag skulle gärna henka på, kan dock inte ikväll.

Hoppas ni får det trevligt och att edra musor infinner sig som de ska.

Big Marco

Läskig
Krille said:
Men det blev inget skrivet. Hohum, det är väl faran med trevligt sällskap, antar jag.
Låter som våra skrivaftnar - mycket snack, lite verkstad. =)

Max

Warrior
Åh! jag har inte kollat på Evengemang o kontakt på ett tag så jag missade det D: säg gärna till igen om du ska dit ^^

Krille

Super Moderator
Tisdagen den 7e, strax efter kl 17 tänker jag sätta mig på Condeco vid Kompassen och försöka skriva rollspel på offentlig plats, och dricka kaffe och äta hallonpaj.

Jag utmanar er att komma dit och störa mig och se till att jag misslyckas med att skriva rollspel! Jag är tjockisen med glasögon, väst, slips och tunt hår, det senare eventuellt gömt under en hatt.

Max

Warrior
Hej Krille, jag kommer gärna och stör dig om jag har möjlighet! Jag kommer vara den unga killen med 2 ringar och skjorta ^^

Edit: Är det den Condeco i Kompassen som är ungefär bredvid SFbokhandeln?