Men va roligt!Genesis;n109983 said:Hej, Christian! Välkommen till hobbyn och till forumet.
Vi är några som brukar lira ungefär en gång i veckan i Gårda. Vi kör drop-in och enkvällsspel, så man kan titta förbi och vara med en gång och se om man gillar det. Alla är välkomna! Vi spelar inte så mycket traditionella "äventyrarspel", utan istället spel som fokuserar på gemensamt historieberättande. Vi spelar oftast i en lokal på Fabriksgatan, men ikväll spelar vi hemma hos mig vid Redbergsplatsen. Vi har blivit rätt många på sistone, men det är alltid kul med fler. Är vi för många för att spela i en grupp så delar vi upp oss i två.
Vi spelar ikväll klockan 18 hemma hos mig. Om du är intresserad, PM:a mig så får du adress, telefonnummer och portkod.
Härligt med en till Mölndalsbo!Krille;n109992 said:Hej och välkommen hit!
Jag bor också i Mölndal. Just nu har jag lite fullt upp i de grupper jag kör i, men man vet aldrig vad som händer i framtiden. Jag ska ha dig i åtanke då.
– Krille
Skulle funka hur fint som helst. Vi är en ganska bra blandning av nya och gamla, en del har spelat mycket andra lite och del mittemellan. Somliga kommer nästan jämt, andra ibland. Tanken har hela tiden varit att ha så låg tröskel som möjligt. Så det är bara att snurra förbi när det passar.CJD20;n110004 said:Lite läskigt att kliva in i en stor grupp som har spelat tillsammans mycket tidigare. Skulle det fungera om jag kom dit helt novis?