*Göteborgsbaserad rollspelsfantast söker spelgrupp*
Hej alla rollspelsfantaster,
Jag letar efter en grupp att spela med. Jag bor i Göteborg och söker efter en lokal grupp som spelar på plats! Jag lämnar min info genom en template som en tidigare medlem i gruppen använt (ursprung D&D Beyond), som jag tycker var smidig:
Game: D&D 5e huvudsakligen, men även intresserad av Pathfinder och att testa något nytt.
Group preferred: Face-to-face.
Language: Svenska eller engelska.
Experience: Intermediate.
Location/Timezone: Gothenburg, Sweden.
Availability: Evenings during the week and weekends.
Preferred role: Player.
Game style: Theatre of the mind. Öppen för mycket dock! Älskar rollspelskomponenten i spelet!
About me: 28 år gammal. Bor i centrala Göteborg med min partner och 4 månaders son. Tidigare erfarenhet av framförallt D&D 5e. Har även sysslat med lite improvisationsteater.
Skicka gärna ett direktmeddelande ifall det passar er grupp!
Hej alla rollspelsfantaster,
Jag letar efter en grupp att spela med. Jag bor i Göteborg och söker efter en lokal grupp som spelar på plats! Jag lämnar min info genom en template som en tidigare medlem i gruppen använt (ursprung D&D Beyond), som jag tycker var smidig:
Game: D&D 5e huvudsakligen, men även intresserad av Pathfinder och att testa något nytt.
Group preferred: Face-to-face.
Language: Svenska eller engelska.
Experience: Intermediate.
Location/Timezone: Gothenburg, Sweden.
Availability: Evenings during the week and weekends.
Preferred role: Player.
Game style: Theatre of the mind. Öppen för mycket dock! Älskar rollspelskomponenten i spelet!
About me: 28 år gammal. Bor i centrala Göteborg med min partner och 4 månaders son. Tidigare erfarenhet av framförallt D&D 5e. Har även sysslat med lite improvisationsteater.
Skicka gärna ett direktmeddelande ifall det passar er grupp!