Nekromanti [Göteborg] Spelgrupp sökes, gärna friform/indie

Elmonster

Veteran
Jag är en kille i Göteborg som letar efter en spelgrupp där umgänget är lika roligt som spelandet. Jag har spelat allt möjligt genom åren men är i synnerhet intresserad av friform och/eller "indie", eller traditionella kampanjer inspirerade av sådant. Jag är dock med på vad som helst så länge ni är en grupp som anpassar spelet till spelarna och deras intressen.

Jag har redan en spelgrupp men vill få möjlighet till fler speltillfällen och nya spelintryck. Därför har jag inte heller något emot om ni spelar sällan, träffas på oregelbundna tider eller bara anordnar "one-shots". Själv bor jag centralt och har flexibelt schema.

Jag är själv noggrann med vilka jag bjuder in till min egen spelgrupp, så om ni är intresserade men tveksamma är det bara att ordna ett möte på neutral mark där vi kan träffas och se om det är en bra matchning!

Genesis

Ni dés ni maître
Du är som gjord för vår Gårda-grupp! Vi är ett gäng som spelar lite oregelbundet drop-in one-shot-spel. Mest indielir. Vi ska eventuellt spela på torsdag, men det är inte säkert att vi blir tillräckligt många. Planen under sommaren är att vi preliminärbokar torsdagar, men eftersom folk har olika tillgänglighet under sommaren så blir det antagligen inte av varje vecka.

Vi har en Facebook-grupp, men vi är rätt dåliga på att annonsera spel där. Men PM:a mig ett telefonnummer så ska jag se till att höra av mig när det blir spel nästa gång!

Elmonster

Veteran
Gårdagruppen låter intressant! Jag har skickat dig ett PM.

Jag är fortfarande intresserad av fler eventuella kontakter så denna tråd är definitivt fortfarande aktiv.