Nekromanti Götterdämmerung igen

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Nu har Riotminds slängt upp ännu en stämningsbild gjord av Peter Bergting. Även om jag inte tycker att den är riktigt lika skarp som den förra så är den väl värd att kika in.

Riotminds hemsida

Jag ser verkligen fram emot det här liret. Vågar man hoppas på fyrfärgstryck med tanke på att bilderna är i färg?

- Vulf

theodåre

Veteran
Vulf, hoppas vågar man och faktum är att vi planerar för det. Ytterst är det en fråga om kostnader givetvis och det fattar vi beslut om när det är dags.

theo

Dimfrost

Special Circumstances
ooh, coolt! Då antar jag att det åtminstone kan vara fråga om en del färgsidor, som i till exempel gamla Kult. Götterdämmerung ser vi fram emot. :gremlaugh:

/Dimfrost

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Maxat!

Härligt Theo! Riotminds tog de svenska rollspelen till en helt ny nivå vad gäller formgivning och illustration när ni släppte DoD6 (eller nåja, allt som kom efter första utgåvan i varje fall :gremsmile: ). Om Götterdämmerung skulle ta ett kliv av samma kaliber så skulle åtminstone jag hoppa högt av glädje.

Jag har nästan slutat köpa rollspelsprodukter men ett Götterdämmerung i fyrfärg skulle med största säkerhet få mig att dra på spenderarbyxorna igen. Jag är definitivt beredd att betala extra slantar för färg.

Vad gäller stämning, coolhet och utseende hoppas jag verkligen att Götterdämmerung slår ner som en bomb, precis som DoD6 gjorde.

Lycka till!

- Vulf

Johan K

Gammal & dryg
Najs !

Fasen, det låter ju lovande ju !!
Slka bli intressant att se den här produkten från er sida. oavsett målningar, även om det är en klar fördel pom ni lyckas få till det som ni har det i DoD6