Nekromanti GameChef X på gång!

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Påminnelse på SG

Blog - Jag TROR att det är den officiella sidan. TROR.

11-19 september, skriv ett rollspel på en vecka utifrån ett givet tema. De varierar formen mellan åren, så jag vet inte hur årets tävling/utmaning kommer att se ut. Men ett är säkert, det kommer att bli jättekul!

wilper

Jepp, det var den officiella sidan. Den har dessutom fått ny stil dagen till ära. Liiiite info om utmaningen, men inget om vilket tema det blir än.

Christoffer

It's all pig.
wilper said:
En dag kvar innan det drar igång. Woho!
Det här kommer allmänt jävligt olämpligt, tio dagar i skolan utan något speciellt att göra förutom att förbereda en presentation... beroende på vilka teman som det kommer bli kanske presentationen kommer få bli lidande.. crap. :gremsmile:

wilper

Game Chef: Sojourner

Årets utmaning heter Game Chef: Sojourner, temat är Journey och de fyra ingredienserna är City, Desert, Edge och Skin.

Jag har redan idéer.

android_iv

Warrior
Re: Game Chef: Sojourner

Dogma-tävling i början på sommaren sket sig ju för min del. Så jag kanske ska sikta på att ta revansch nu istället och lyckas få ihop något. Har ju mycket tid för tillfället.

android_iv

Warrior

Android IV said:
Dogma-tävling i början på sommaren sket sig ju för min del. Så jag kanske ska sikta på att ta revansch nu istället och lyckas få ihop något. Har ju mycket tid för tillfället.
Och så gjorde jag slag i saken. Nu gäller det bara att ta sig igenom detta också, men jag ska försöka. Mycket idéer återanvända från mina gamla dogma-tankar. Men betydligt mer renodlade. Feels good.
Search for Haven, android's diskussionstråd på the forge.

android_iv

Warrior

Ja ja, det sket sig. Inte helt oväntat. Jag började pyssla med annat och tappade lusten. Som mitt förra försök. Men jag fick ihop en rolig spelidé i alla fall.

Någon som deltog och gjorde något bra?