Nekromanti Gamla inlägg syns inte

Rickard

Urverk speldesign
*funderar på hur det ska formuleras*
Jag vill se nästa sida på forumet och trycker på tvåan.

Sidor: 1 [color:blue]2 3</font color=blue>

Nästa sida laddas klart och vad ser jag? Jo, att alla foldrarna/mapparna är gula
fastän datumet visar att vissa inlägg har tillkommit.
Är det bara så för mig, el?

/[color:448800]Han</font color=448800> som försökte markera en text och trycka på B-knappen i hopp om att b-märkningarna skulle komma runt om det markerade

Gardener

Champion
Det är bara nytt sen senaste gången du var inne i forumet, säker på att du inte varit in en gång tidigare eller så?

Angående att märkningen ska komma runt det markerade så kräver det lite mer avancerad javascript-programmering. Det fanns ett exempel på detta på utvecklingsforumet, jag ska kolla upp ifall det funkar bra i alla browsers och isåfall kan jag nog stoppa in det.

Rickard

Urverk speldesign
Kom på problemet

Jag brukar öppna alla trådar i olika fönster och går offline för att läsa inläggen. Sen kopplar jag upp mig igen och svarar på dem..
Förut så fördes man tillbaka till tråden men nu går man tillbaka till forumet.
När jag postat min inlägg så stänger jag bara fönstrerna. Det innebär att de inläggen som skrivits under tiden jag är nerkopplad inte syns nästa gång jag besöker forumet..

/[color:448800]Han</font color=448800> som är [sarkastisk]såå bra på att beskriva[/sarkastisk]