Nekromanti Gamla N1-uppdrag?

Seiferim

Veteran
Jag undrar bara om det är värt att köpa några gamla N1-uppdrag, typ Nippon eller Avalange? Jag har inte N1-regelboken och jag och min spelargrupp har redan lirat Showdown Berlin.

Är det i så fall svårt att konvertera N1 regler i dom gamla uppdragen till N2-reglerna?

Ezzy

Warrior
nääää... det är inte så där jätte svårt, ladda bara ner neotech overdrive ifrån neogames hemsida (www.neogames.se).... frågan är bara ifall dom är värda det... :C| tja... kanske... inte riktigt min typ av äventyr.... men dom kanske passar dig bättre...

Seiferim

Veteran
kanske... inte riktigt min typ av äventyr....

Vad är det för slags äventyr då?
Jag har ett gäng blodtörstiga terrorister :gremcool: som sucktar efter hård-kokt action......passar det till nått av uppdragen? Vad var det som gjorde att det inte passade din spel-grupp föresten?

The_Gorger

Hero
Jag har bara spelat avalance, men det är bland de roligaste äventyr jag någonsin spelat till alla spel. Vi spelade fö med N2 reglerna. Det enda man behöver tänka på är att innan man börjar ta fram TO och liknande till N1 slps. Ladda ner overdrive från Neogames hemsida!

swazze

Swordsman
Nippon är värt ett köp eftersom det även är en bakgrundsmodul för större delen av asien. Den beskriver utförligt japansk företagskultur vilken är en viktig ingrediens i Neotech. Dessutom finns det lite ninjas mm.

Förresten är det någon mer som har massa svarta streck över, jag tror det var ett uppslag om ninjas.

Ezzy

Warrior
:C) det passade inte mig inte min spelgrupp... det är det att jag inte gillar "Linjära" äventyr. det ska inte finnas något speciellt slut på äventyr bara en miljö lixåm... o_O äh, lite såvrt att förklara...