Nekromanti Gammal klassiker

Troberg

Sinister eater
På ovanstående adress kan ni ladda hem pdf:er av ett av de klassiska SF-rollspelen, och det helt lagligt!

Där ser man vad onda WotC kan tillåta ibland, om man frågar snällt.
De är säkert minerade. Tanka hem dem och skärmen exploderar som en claymore-mina... :gremshocked:

Eksem

Champion
Kommentarer i tur och ordning:

KOMMENTAR NUMMER 1:
"De är säkert minerade. Tanka hem dem och skärmen exploderar som en claymore-mina... "

Då bara måste jag ladda ner utifall att det skulle hända. Jag har inte backupat på en månad, och det skulle bara vara sååå skönt att ha en sån sak att skylla på när allt blir försenat.

KOMMENTAR NUMMER 2:
Varför måste alla hemsidor som inte är designade av ADs eller AD-aspiranter se ut som skit? Antingen är allt överdesignat (typ www.svenskaslantar.nu, okej det är snyggt, men kom igen!) eller också är det asfult (typ www.starfrontiers.com). Kan inte folk börja göra grå sidor som börjar där uppe och slutar längst ner igen?

KOMMENTAR 3:
Det är grymt med gammalt material gratis online, utom att jag hatar att läsa på skärm alltså. Men för alla normalt funtade personer med skrivare och sånt är det ju asfett.
Alla gamla företag borde göra sånt här! Istället för att släppa en tryckt BRP igen så kunde ju Chaosium bara lagt upp den på nätet.

KOMMENTAR 4:
Någon som vill författa en liten inledning till spelet i fråga?

Johan K

Gammal & dryg
Se där ja..

Tänk va´man kan missa inlägg inimellanåt...
Verkar ju ett småintressant spel, så det skadar ju aldrig att ladda hem det iaf. Sen så får man se ifall man kanske spelar det....
Gratis är ju gott....