Vem kan få tag på outgivet?
Det är väl just outgivet för att det anses som att det inte går att sälja och just därför omöjligt att få tag på, men vem vet, man kan ju ha fel... =P
"Oderint dum metuant"
"Låt dom hata, bara de fruktar"
Eftersom även det outgivna materialet är upphovsskyddat så är enda möjligheten att hoppas att konstruktören lämnar ut det denne skrev själv på nätet eller på något annat sätt.
Kommer heller knappast att komma ut på marknaden för försäljning, då ju som bekant Riotminds äger rättigheterna och de är knappast intresserade av Chronopia och lägger sin kraft till Trudvang.
Riddaren
Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den. Dale Carnegie
Hehe hur mycket vill du sälja för? 1 kr? Kanske för mycket/images/icons/smile.gif. Beror enbart på hur bra skick den är i och ifall det är klotter/anteckningar i den osv...
Hallo
Jag kan få tag på alla böcker som släpptes till Chronopia, tror jag, mitt gäng köpte alla för vi trodde att spelet skulle bli lite vettigt när man fick lite mer material. Jag vill iaf bli av med mina böcker Dvärgar och Väsen tror jag att jag har.
Eller snarare att det aldritg blev av att skapa det.
Saknar fortfarande Kader-modulen som planerades - även om infon i Cirkusmorden har lite extra info /images/icons/smile.gif
- Robert Jonsson
"För att se igenom den slöja vi skapat så måste vi öppna ögonen..."
Jaja men jag vill bara ha vapen och rustningar eftersom jag inte spelar chronopia längre så behöver jag inte de andra. V&R är lite av en nostalgi tripp för ett billigt pris/images/icons/smile.gif
Det var snarast yrkena som skulle varit i väsen boken men inte fick plats, jäkligt synd om man frågar mig.
Skulle hellre sett att det tog ut de "böcker" de hade i den boken i förmån till yrkena men så blev det ju inte. Nån som vet nån person på target som man kan fråga efter sådana saker?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.