Nekromanti Gammla DoD säljes...

iko

Veteran
Hejsan...

Jag har en massa gamla DoD böcker (de som tillhör "den svarta boken", så som monster boxen och div. "handböcker")...

...skulle vilja veta om det finns nån som é intresserad eller om nån vet vad sakerna é värda, vad de kostade nya...

Johan K

Gammal & dryg
Tjipp & välkommen !!

Hej & välkommen till wrnu ! :gremlaugh:

En liten undran, varför sälja dem ?

& en liten parantes till, ett litet tipps är & läsa hjälp/frågar. Där tar de upp att köp/sälj-inlägg inte är tillåtna här på wrnu..
Men ta & kolla in Spelwebben, där så har de ett köp/sälj-forum.

/ Johan K, som tippsar lite.. :tekopp:

iko

Veteran
Re: Tjipp & välkommen !!

...ok... ...jag ber om ursäkt...

...jag har ingen användning av dem längre...

Foggmock

Myrmidon
Re: Tjipp & välkommen !!

Ett annat tips är att kolla auktionssajter som Tradera eller QXL eller kanske Blocket, även om de brukar bli överprisade där.

G

Guest

Guest
Tråden är låst

Köp och sälj inlägg hör inte hemma på rollspel.nu. Folk som har saker att sälja eller de som letar efter saker att köpa hänvisas vänligen men bestämt till spelwebben eller till auktionssajter såsom bidlet, Tradera eller Blocket.

Dessutom vill jag passa på att påminna samtliga nya användare om att ta sig tiden att läsa igenom våra regler som finns och gäller för samtliga forum. Dessutom kan det vara en mycket bra idé att läsa igenom den mycket värdefulla FAQn.

Sist men inte minst vill jag passa på och påpeka för samtliga användare att INTE skriva inlägg vari man påtalar att dessa inlägg inte hör hemma här heller. Använd funktionen "meddela moderator" istället så tar vi hand om det och det slipper bli en hel massa spin-off inlägg på det.

Nu vet jag att jag varit grinig mot allt och alla men så är det ibland.