Nekromanti [Gbg 23/1] Speltest Roteln/Döden är svart av kval

Sodivra

Champion
Det här är en fortsättning på tråden Jag vill resa hem till dig och speltesta mitt spel

Eftersom jag inte kan på lördag, men ändå vill passa på att träffa Genesis, så diskuterade vi ett till möte på söndag. Hittills så är det bara jag och Genesis. Vi skulle behöva iallafall en person till, gärna två. Jag tänker mig lunchtid i min lägenhet vid Munkebäcks torg. Any takers?

Läs mer om spelen här:
Roteln
Döden är svart av kval

Genesis

Ni dés ni maître
Jag lirar gärna DÄSAK, eftersom jag glider på en våg av positiv feedback som gör att jag lättare kan få något gjort till det spelet. :gremsmile:

Men vill någon hellre lira Roteln så är jag flexibel.

Genesis

Ni dés ni maître
Det verkar inte som att någon är på. Har du möjlighet att ragga spelare utanför WRNU?

Sodivra

Champion
Genesis said:
Det verkar inte som att någon är på. Har du möjlighet att ragga spelare utanför WRNU?
Mina spelare är alla upptagna, men jag prövar en blänkare på Facebook, jag känner många Vampirelajvare. Vill du klippa ihop det som du skrivit av DÄMAK till ett dokument som jag kan peka till? :gremsmile:

Genesis

Ni dés ni maître
Jag svarar här för att lägga upp mitt hophafsade rollformulär, så att jag vet var jag har det.

Attachments

Genesis

Ni dés ni maître
Arvidos MC said:
Vill du klippa ihop det som du skrivit av DÄMAK till ett dokument som jag kan peka till? :gremsmile:
Det kan jag väl göra, men det blir inte förrän sent imorgon kväll, eftersom jag måste lägga mig nu och jag tränar imorgon efter jobbet.

DÄMAK borde gå att pitcha till vampirelajvare, eftersom det är ganska regellätt.