Nekromanti Ge mig ett kartips Neogames snälla.!!

hatten

Swashbuckler
Var i hela Jargien ligger Maazenträsket.
Det står på sida 271 i Eon1 Adasierna lever i södra Jargien, i det beryktade Mazenträsket. ? Var vilken är närmaste stad vilken är
provinsen ?..
jag mistänker provinsen Lemira på grund av att floden som rinner förbi staden Jukon ser ut som en som har ett GIGANTISKT delta..
Fast.. samma kan sägas om floden i närheten av provinsen Lomar..
Så var ligger träsket..?

Jag planerar att utveckla barbar folket Adasier till min hemsida skriva lite om deras kultur samhälle och hemliga religion osv..
Givetvis så kommer jag utlämna grundegenskaper och annat som är nödvändigt när man ska göra en gubbe.
*ler*....
SÅ OM någon på Neogames har fakta VART träsket finns HJÄLP snälla hjälp.
Och OM någon på Neogames har orsak till varför jag inte ska skriva om dom så förklara.
Och om någon på Neogames vill ge mig fakta och hemlig inputt om Adasierna så gör det *ler* min
E-mail: hatten_jc@hotmail.com [color:green] givet viss så kommer jag att ära den som har skrivet matrialet inte stjäla äran= jag skriver ert namn under infon. </font color=green>
Och om någon på Neogames har officiel data som tyvär av plats brist ej kom med om Adaserina så kan jag använda det *ler*[color:green] givet viss så kommer jag att ära den som har skrivet matrialet inte stjäla äran= jag skriver dit ert namn under infon.</font color=green> Och om någon spelare har cool fakta som de vill dela med sig om de nästan helt okända Adasierna så kan NI och JAG börja diskutera det HÄR på forumet.. *ler*

Det tryggaste stället att vara när hungriga hajar attackerar är högst upp i ett berg tro det eller ej.. *ler*

Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...

Krille

Super Moderator
Sorry!

"Var i hela Jargien ligger Maazenträsket."

Vid det här laget hade du fått ett svar om någon som visste hade läst det. Jag vet inte, förmodligen inte Marco eller Calle heller. En vild gissning är att det antingen står i Ola Nilssons huvud/hårddisk (och ingen av dem har tid att titta här i större utsträckning) eller inte är bestämt än.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

hatten

Swashbuckler
Re: Får JAG komma med en Ide ?

vid Staden Jukon och Amra ligger provinsen Lemira genom den provinsen rinner en flod som har ett jättelikt floddelta i vår värd brukar sådana stora floddelta ha gigantiska träsk ?
ligger nära Damarien.

Alternativt kan man säga om provinsen Lomar...( den vid Malásarsjön vid Momolan.. )

hatten

Swashbuckler
Re: Självklart!

*suck* givet viss vet jag det *ler* MEN det verkar SOM ni inte vet och då kan jag lika gärna komma med förslag som om turen är med mig blir officiella.. *ler*

lave

Warrior
"officiellt"

..KAN inte finnas i rollspel. i varje spelgäng så kommer det ju givetvis att vara precis DOM personerna som slog ihjäl den onde trollkarlen X och därmed tog slut på ping-dynastin. Man KAN inte koppla samman världar och därmed finns det ingen officiell info.

Big Marco

Läskig
Re: Maazenträsket

Maazenträsket finns i sydostliga Jargien, i närheten av Damariska gränsen. Jag har för mig att området syns på kartan, även om dte inte är utsatt.

(Ja, jag tror att du menar "rätt" område - jag har inga kartor här hemma)

-Marco Behrmann

hatten

Swashbuckler
Re: Maazenträsket

Tack tack tack tack så hemskt mycket till dig och krille och alla ni andra på Neogames för att ni kom med svaret *ler*
Och ja jag tror det är exakt samma ställe som jag trode det var på *ler*