Jag vill inte bajsa i porslinet, men under rubriken Shipping and Delivery-> Locations så står det att internationella leveranser endast sker då det går att hitta en lösning.Spider Jerusalem said:Håller på att fnula med en beställning just nu.
Försöker bestämma mig vilket bord jag vill ha.
Kommer bli lite saker från deras labs med.
Det har jag redan sett och mailat om.Arvidos MC said:Jag vill inte bajsa i porslinet, men under rubriken Shipping and Delivery-> Locations så står det att internationella leveranser endast sker då det går att hitta en lösning.Spider Jerusalem said:Håller på att fnula med en beställning just nu.
Försöker bestämma mig vilket bord jag vill ha.
Kommer bli lite saker från deras labs med.
http://www.geekchichq.com/shipping/
Men det ska du naturligtvis inte låta stoppa dig!
Jag ser en öppning här - men väljer att avstå.Spider Jerusalem said:Samt jag är tysk vi gillar att lösa problem en gång för alla och om min kamp kan öppna en ny front så ser jag det som en bra sak.
Du missade ju två.Stövelkatten said:Jag ser en öppning här - men väljer att avstå.Spider Jerusalem said:Samt jag är tysk vi gillar att lösa problem en gång för alla och om min kamp kan öppna en ny front så ser jag det som en bra sak.
Ein Volk, ein Riech, ein Führer?Stövelkatten said:Jag ser en öppning här - men väljer att avstå.Spider Jerusalem said:Samt jag är tysk vi gillar att lösa problem en gång för alla och om min kamp kan öppna en ny front så ser jag det som en bra sak.
Nä. Jag behöver bara två.Spider Jerusalem said:Du missade ju två.Stövelkatten said:Jag ser en öppning här - men väljer att avstå.Spider Jerusalem said:Samt jag är tysk vi gillar att lösa problem en gång för alla och om min kamp kan öppna en ny front så ser jag det som en bra sak.
Samt jag är tysk vi gillar att lösa problem en gång för alla och om min kamp kan öppna en ny front så ser jag det som en bra sak.
Det var det, där fick du till detSpider Jerusalem said:Tyckte det var fint formulerat...