om man har en generator med en demon i så alstrar den juh daimotropiska fillament och man behöver en transformator för att kunna ha nån nytta av dem (om man inte behöver daimotropiska fillament detvillsäga) nu kom ja att tänka på att om man har en ande i generatorn istället så borde den ju kunna alstra filla ment av annan sort (att den inte kan alstra daimotropiska är juh ganska självklart) och efter som en ande inte förlorar sina mystiska färdigheter när den hamnar på andeplanet så borde juh det betyda att om man nu ska göra en artefakt med te.x besvärjelsen "de varsamma stegens singelse" (alstra nomotropi) så borde alkemistens gammelfarfar statis den sedan 2 dar tilbaka döda statismagikern nisse duga i generatorn så att man slipper sätta in en transformator i stället.
har jag rätt ?? jag har lusläst hela M&M men har inte hittat något om det . om nån vet vart det står så kan ni väll va snälla att säga det
har jag rätt ?? jag har lusläst hela M&M men har inte hittat något om det . om nån vet vart det står så kan ni väll va snälla att säga det