Nekromanti Genesis julklappstävling (typ)

Genesis

Ni dés ni maître
Så i början av förra året beställde jag en hel massa indierollspel från IPR. Ett av dem kom inte fram, utan jag fick istället två av ett annat jag beställt. Jag orkar sällan tjafsa, utan sket i det, och har fortfarande två exemplar av ett av de mer klassiska indierollspelen.

Så nu tänkte jag såhär: om någon här redan vet eller på ett eller annat sätt lyckas luska reda på någon annans adress, och PMar mig med en motivering till varför jag skall skicka spelet till just denna person, så skickar jag gåvan till den med den bästa motiveringen. Jag tänker inte avslöja vilket spel det är, så bäst är om ni föreslår någon som ni inte tror har några indiespel alls. Alternativt kan ni fråga mig i ett PM vilket spel det är, men om ni gör detta så förstör ni era egna chanser till att få spelet hemskickat till er. Jag tänker nämligen inte skicka det till någon som vet vilket spel det är.

Förresten, det behöver inte vara en forumit. Det kan vara vem som helst. Någon i er spelgrupp? Någon ni träffat på konvent? Kulturministern? Jag behöver namn, adress och en motivering. Om ni vill så kan ni ju skriva namn och motivering som svar på den här tråden, och PMa mig dem också, tillsammans med adressen (publicera inte folks adress på nätet). Endast bidrag som kommit till mig via PM innan året är slut kommer att accepteras.

Nu har jag ingen aning om huruvida någon tycker att det här är en bra idé. Jag kanske inte får in några bidrag alls. Nåväl. Om spelet skickas iväg så berättar jag till vem i en ny tråd, om det inte är en forumit. Är det en forumit får väl han/hon berätta det själv. Vad sägs?

Visst, ja. Spelet är på engelska och har ingen sektion för "What is a role-playing game?", så att ni tar det i beaktande om ni vill skicka det till någon som inte ens vet vad rollspel är (kulturministern?).