I helgen var jag värd för ett gäng rollspelare, både örebroare och utsocknes. Vicotnik och Cissi kom långväga ifrån för att lira, Sölvebring dök upp på lördagen och var med på Utpost och en omgång Keep it Sunny, och Klon, ekofest, Robert Jonsson och Sven-Göran tittade över för att lira. Totalt blev det spelat:
A Taste for Murder
Det sjätte inseglet
Remember Tomorrow
Keep it Sunny x2
Utpost
The Shab al-Hiri Roach
Höjdpunkt för mig var att få prova på Remember Tomorrow. Det var första gången för alla inblandade och jag hade läst igenom det en gång, så det gick lite småhackigt. Spelet är heller inte tänkt för one-shots, vilket gjorde att vi fick lämna många trådar öppna. Trots det kände jag att det var ett solitt spel i bakgrunden och jag kommer att spela det fler gånger.
Tack alla som dök upp och lirade. Jag hade jättekul.
A Taste for Murder
Det sjätte inseglet
Remember Tomorrow
Keep it Sunny x2
Utpost
The Shab al-Hiri Roach
Höjdpunkt för mig var att få prova på Remember Tomorrow. Det var första gången för alla inblandade och jag hade läst igenom det en gång, så det gick lite småhackigt. Spelet är heller inte tänkt för one-shots, vilket gjorde att vi fick lämna många trådar öppna. Trots det kände jag att det var ett solitt spel i bakgrunden och jag kommer att spela det fler gånger.
Tack alla som dök upp och lirade. Jag hade jättekul.