Nekromanti Gestaltar skiten - om rollspelens vedermödor

Jimmy

The One Ringkvist
Hallå!

Vill slå ett slag för min blogg Gestaltar skiten, med start nu på tisdag publiceras intervjuer med olika grad rollspelsanknytning.

Jag har gjort det för mitt eget höga nöjes och nyfikna Jags skull, men om ni tittar in och slänger iväg en kommentar eller två vore roligt.

Hoppas att kunna publicera en intervju i veckan under hösten, beror lite på, men nära nog ska det nog gå.

Hörs å ses!

EDIT: Just det, twittrar lite också, sök Gestaltar skiten eller @appokalopps

solvebring

Superhero
Trevligt. Jag vill dock be dig sluta spamma bland kommentarerna i min blogg. Lägger dig i länklistan och undanber mig därmed fortsatt spammande på solvenbring.se.

Med andra ord kan jag tänka mig att promota din sida med en bloggpost om den tar fart och visar sig seriös - alltså av intresse för mina läsare. Min blogg är dock inte en reklampelare att använda för att basunera ut länkar. Promotar gärna med vill gärna vara med på det i så fall.

... hälsas vänligen men bestämt

Jimmy

The One Ringkvist
Nu funkar bloggar på det viset att om jag länkar till en annan blogg så hamnar den oftast bland kommentarerna hos den länkade bloggen.
Pingback och trackbacks, kan inte se något besvärande i att jag länkar till dig?

Har dubbelpostat en kommentar eftersom min iphone inte uppdaterade korrekt vid ett tillfälle. Du står helt fri att redigera dina kommentarer om du vill.
Jag kommer fortsätta länka till intressant läsning och tycker det är tråkigt om en länk uppfattas som spam. Du får länka till mig hur du vill, lite, lagom eller inte alls.
Det är verkligen svårt att uppfatta tonlägen i text och det låter som du tagit illa vid dig av en bagatell. Du är välkommen att diskutera vidare med mig men jag använder gärna en tråd som denna till roliga påannonseringar. Det är ändå det hela det här handlar om för mig, ha kul.

Med bestämt vänlig hälsning,
Jimmy

solvebring

Superhero
Okej, då är det jag som missförstått backtrack-funktionen. Förövrigt tog jag inte illa vid mig utan ville bara säga till - eftersom jag trodde att du sätt och mosade in länkar bland kommentarerna. Med andra ord är det my bad, my fail.

Kort sagt, helt lugnt. Ledsen för missförståndet.

Jimmy

The One Ringkvist
Första, i en planerad serie, intervjun finns nu att läsa på bloggen. Ny intervju varje tisdag tills det inte finns fler att intervjua, som om det skulle hända...

Gör gärna ett besök vet ja!
Länken hittar ni.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Grov said:
Första, i en planerad serie, intervjun finns nu att läsa på bloggen. Ny intervju varje tisdag tills det inte finns fler att intervjua, som om det skulle hända...

Gör gärna ett besök vet ja!
Länken hittar ni.
När kommer intervjun äga rum med skaparna bakom år 2012´s storsäljare [LoL] att äga rum?

Vimes

Sillkung
Robert Jonsson said:
Oh. Någon planerar på att välta omkull Svavelvinter ser jag! :gremwink:
Vi kommer att äga Svavelvinter! :gremlaugh:

Edit: Frågan är vem som kommer att äga LoL?

Konrad Konvalj

Myrmidon
Vimes said:
Robert Jonsson said:
Oh. Någon planerar på att välta omkull Svavelvinter ser jag! :gremwink:
Vi kommer att äga Svavelvinter! :gremlaugh:
Troligen kommer ett flertal Svavelvinter-spelare att beställa sina karaktärer DEgenererade för att sedan spela om alla äventyr igen fast med en högre svårighetsgrad.