Nekromanti Ghostwalk

EchonCique

Hero
Årets första rollspelsbok är nu inköpt. Det blev så mycket som d20 Ghostwalk släppt av WotC. När jag var på vild frenetisk jakt efter Madden 06 till min kära ps2 kom jag över ett reabord på Tradition här i stan. Där låg ett styck rollspelsprodukt, vilket då tilldrog sig mitt intresse. Efter att ha funderat i ungefär en halv millisekund frågade jag så den butiksanställde om halva priset gällde prislappen som satt fastklistrad på produkten ifråga. Hans svar ledde till att jag flinkt tog upp den inplastade boken och traskade bort till honom med, samtidigt som jag tog upp mitt visa-kort. Någon minut tidigare hade jag nämligen köpt Madden 06 för den fantastiska summan av 329 SEK (Billigast annars i stan eller över internet var/är 499 SEK.)

Så. Var det ett bra köp jag gjorde för en ohemula summan av 74 SEK? :tekopp:

Gordeg

Hero
Madden (OT)

Var det ett bra köp jag gjorde för en ohemula summan av 74 SEK?
Det vet jag inte, men ditt Madden-köp var riktigt bra! Fast det visste du redan. Egentligen är det här ett onödigt inlägg fast jag blev bara så glad över att se att det är fler än jag här som spelar Madden NFL. Jag har ägnat måånga timmar åt de spelen. Jag äger inte 06:an, uppgraderingarna går så långsamt att jag bara brukar köpa spelet varannat år. Just nu befinner jag mig i fjärde säsongen med Tamba Bay Buccaneers i Madden 2005.

Gordeg

anth

Vetefan
Jag har för mig att det är den sista DnD 3,0-boken som WotC gav ut innan de släppte DnD 3,5

Spelidén går ju ut på att spöken är lite vanligare än vad brukligt är i fantasy-kampanjer.
Framförallt så finns det ett par spökklasser för de som faktiskt vill spela spöke.

Boken är välskriven (av Cook och Reynolds), men har man inte med så många spöken i sin vanliga kampanj så får man ju inte så mycket användning av den.