Nordmannen
Veteran
Det ser ut som om Neogames ikke har laget noen gifter for spillet......
.....hvilket betyr at vi må lage dem selv hvis vi vil ha dem.
Nå er ikke jeg veldig erfaren med å balansere ting i henhold til rollespill, (Når jeg lager ting er det stort sett for ûbert), men jeg kjenner til noen gifter som vi har idag:
Aconitin Nitrat:
Voldsomme magesmerter fra små doser, store doser medfører døden
BZ:
blokkerer nerveimpulser, noe som medfører døden
S-341:
Samme effekt som BZ, men sterkere
Carbazol:
Gir feberrøde kinn, kolikk, diarè, overdreven sikling, brekninger og kvalmefornemmelser.
Cinchonin:
Brukes som behandling mot Malaria, overdose gir voldsomme kvalmefornemmelser, brekninger og forstyrrelse av hjerterytmen.
Kobragift:
Dreper ved å paralysere nervesystemet.
Cochicin:
Overdose forårsaker muskellammelse og lammelse av pusteorganene, og dermed døden
Cyanid:
blokkerer luftinntaket til lungene og kveler offeret
Gifttype: gass eller tablett
Saxitoxin:
Den får hjerte-, åndedretts-, nerve- og muskelsystemer til å svikte
Stryknin:
Lammer de motoriske nerver og fører til døden
Succhinylcholin:
Lammer alle de motoriske musklene, lungene og noen til i løpet av 15-30 sekunder avhengig av av hvor hvor fort stoffet kommer inn i blodet. Hjertet vil banke panisk i ca. ett og ett halvt minutt for å få oksygen til hjernen, til det dør. Stoffet brytes raskt ned til stoffer som finnes naturlig i kroppen, med mindre temperaturen er svært lav (fra -20 og nedover). En rettsmedisiner vil mest trolig kalle dette for ett hjerteinnfarkt.
Dose: 5ml er dødelig dose
Gifttype: Injeksjon
Jeg kan komme på flere og sikkert finne mer ut om de ovennevnte, men det regeltekniske får noen andre ta seg av.
.....hvilket betyr at vi må lage dem selv hvis vi vil ha dem.
Nå er ikke jeg veldig erfaren med å balansere ting i henhold til rollespill, (Når jeg lager ting er det stort sett for ûbert), men jeg kjenner til noen gifter som vi har idag:
Aconitin Nitrat:
Voldsomme magesmerter fra små doser, store doser medfører døden
BZ:
blokkerer nerveimpulser, noe som medfører døden
S-341:
Samme effekt som BZ, men sterkere
Carbazol:
Gir feberrøde kinn, kolikk, diarè, overdreven sikling, brekninger og kvalmefornemmelser.
Cinchonin:
Brukes som behandling mot Malaria, overdose gir voldsomme kvalmefornemmelser, brekninger og forstyrrelse av hjerterytmen.
Kobragift:
Dreper ved å paralysere nervesystemet.
Cochicin:
Overdose forårsaker muskellammelse og lammelse av pusteorganene, og dermed døden
Cyanid:
blokkerer luftinntaket til lungene og kveler offeret
Gifttype: gass eller tablett
Saxitoxin:
Den får hjerte-, åndedretts-, nerve- og muskelsystemer til å svikte
Stryknin:
Lammer de motoriske nerver og fører til døden
Succhinylcholin:
Lammer alle de motoriske musklene, lungene og noen til i løpet av 15-30 sekunder avhengig av av hvor hvor fort stoffet kommer inn i blodet. Hjertet vil banke panisk i ca. ett og ett halvt minutt for å få oksygen til hjernen, til det dør. Stoffet brytes raskt ned til stoffer som finnes naturlig i kroppen, med mindre temperaturen er svært lav (fra -20 og nedover). En rettsmedisiner vil mest trolig kalle dette for ett hjerteinnfarkt.
Dose: 5ml er dødelig dose
Gifttype: Injeksjon
Jeg kan komme på flere og sikkert finne mer ut om de ovennevnte, men det regeltekniske får noen andre ta seg av.