Och VARFÖR, om jag får fråga, önskar du inte en glad påsk till mig?! /images/icons/mad.gif
/Seinet Wintermute - Har dock bara varit och tittat lite snabbt på GothCon i år... finns ju inget kul ställe att hänga på och snacka skit /images/icons/smile.gif.
Har dock bara varit och tittat lite snabbt på GothCon i år... finns ju inget kul ställe att hänga på och snacka skit
Men jaaa! Vilken lysande idé! Ett OT-bord på konvent! Ett OT-bord där folk sitter och snackar om allehanda sjukheter och rent av bara degar och glor! Ett sånt konvent skulle jag gå på! /images/icons/grin.gif
Jag tänkar högt ocj länge och försöker få folk att höra vad jag tänker:
*CAFETERIAN*
E det inte den ni pratar om, och på gothcon kan man la dessutom låna massa spel där(inte roll, utan typ monopol, risk och sådant) Men en egen cafeteria eller kanske "OT-bord" för rollspel.nu´s forums användare?
"Och VARFÖR, om jag får fråga, önskar du inte en glad påsk till mig?! "
1:För att du va på gothcon
2:Se ovanstående punkt
3:Sl har alltid rätt
4:Om inte, se ovanstående punkt
5:Jag var inte på gothcon
6:öhh... kommer inte på mer, så Glad Påsk Seinet!(men inga andra konventare...)
Man tackar... Förresten är det näst intill obligatoriskt att åtminstånde vara där några minuter om man bor i Göteborg, så det så /images/icons/smile.gif. "Jag gjorde ju bara min plikt" kan jag ju säga.
Jaja, om du nu inte vill önska ALLA en glad påsk får väl jag göra det istället: Glad påsk ALLA som vill bli önskade en glad påsk.
/Seinet Wintermute - Tycker att det där med sommartid borde slopas (men att man skall ha kvar vintertiden)
Jag åkte inte på GothCon för jag visste att vi skulle ha spelmöte i vår spelargrupp. Och oj vad vi hade roligt.........Det var verkligen med hjärtat i halsgropen, min wizard fick ensam slåss mot 4 människor på hästar och två hellhounds.......det var verkligen nära ögat kan jag säga.
Snacka om att jag var livrädd. Vi var i Dagger falls som höll av Zenthil Keeps Zenathrim och skulle agera spioner åt frihetsrörelsen samt kanske frita Randal Morn. Hur som helst blev vi upptäckta som spioner av chefen för soldaterna i Dagger falls och tio elitsoldater när vi var hos en daggerdale freedomfightersympatisör och spion. Det blev helt livsfarligt och vi kunde inte slåss mot dom för oddsen var helt förkrossande mot oss.......Jag la invisibility på mig själv och flydde, men mina kamrater blev båda två tillfångatagna. Det var helt livsfarlig för mina kamrater och jag är så jäkla glad att min wizard inte blev tillfångatagen(losa sin spellbook är inte kul........)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.