Nekromanti God Jul på er !!

Balderk

Swashbuckler
Ingen av dem... :gremwink:
Bent vann!!! :gremlaugh:

Asbjörn blev jättesjuk och blev för till sjukhus, bent fick komma in och ta Asbjörns paket (som de utröstade deltagrna lagt sina röster i)... Och Vann! :gremsmile:

Inte helt oväntat iofs...

/Balderk, erkänner att han också missade det :gremfrown:

Legioth

Swordsman
Jag!

Jag kan trösta er med att jag har fixat allt så att ni kan njuta av innehållet med i lucka 22. Det borde vara insänt till redaktionen vid dethär laget.

Som det redan konstaterats så var det något konstigt med layouten, pga att word-dokumentet någon gång varit en liggande A4 med två sidor på varje sida. Plötsligt var det istället en liggande A5 som ändå var högre än den var bred, och dessutom var den 0,5 cm för bred för att passa på ett A5:ans papper. Problemet låg i att få det dokumentet att bli en vanlig, stående A5:a, vilket tog mig ca 2 timmar, eftersom nästan varje sidbrytning måste justeras då hela dokumentet blivit smalare. Men snart borde det nog fungera, snart, snart, och tacka mig för det!

Såg faktiskt det sen
En kompis hade spelat in det för att titta själv sen :gremgrin:
Uuuuunnderbart!!
Men det är klart
Hade det varit en riktig dokusåpa hade man nog vart ganska så sur....

Legioth

Swordsman
Re: Tack, Legioth! [ANT]

Nej, det visade sig att den ännu inte blivit inskickad, plus att det antagligen tar en tid för någon ur redaktionen att få placerat den i luckan.

Men den är i alla fall på gång!

Balderk

Swashbuckler
haha... Jo. Då hade det kanske inte var lika roligt! Såd du (eller någon) dokumentären om programmet förresten? jag missade den också tyvärr :gremfrown:
Giick idag på morgonen nångång tror jag...

/Balderk

Rickard

Urverk speldesign
Go' jul själva..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som är lite sen och fyller därmed i med ett "samt ett Gott Nytt År!" för att täcka upp det hela lite