God45 läser Sharehouse Nile (värsta tråden någonsin)

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
18,141
Jag läser mangan där Marie Antoinette dejtar Che Guevara. Jag kan inte se bort, det är som att se någon trilla ner för en trappa och bryta alla sina ben i slow motion. Jag har bestämt mig för att inte skräpa ner Trams tråden mer så jag kopierar mina poster hit och fortsätter här.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
18,141
Jag läser vidare i Sharehouse Nile… För att... Okej, så set-upen är att viktiga personer för historien har börjat återvända som tonåriga versioner av sig själv oförklarligt. Och vi följer en grupp av dem som bor i typ en student korridor eftersom de har svårt att anpassa sig till nutiden. Vilket make-sense när vi har Jeanne d'Arc, Marie Antoinette, Yang Guifei och en japansk prins som jag inte minns namnet på (han har bara varit med i en panel). Det är ändå ganska mycket anpassning till nutid och inte så mycket relevanta färdigheter. Det är svårare att förstå med Che Guevara som inte varit död särskilt länge, men det kan vara svårt att få jobb med hans CV? Men den konstigaste karaktären är Pablo Picasso! Varför har han inte bara gått tillbaks till att måla?

Anyway. Fortsättning följer kanske.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
18,141
Vi har nu haft en scen där Che Guevara sexigt lagar tacos och kärlekstriangeln är igång.

82913880-3A1E-4534-B8FD-423C915BEA7E.jpeg
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
18,141
Tydligen kan inte Picasso sälja några tavlor eftersom konstmarknaden bara handlar om pengar och name recognition. Så trots att han målar ännu bättre tavlor än när han levde så kan han inte sälja dem. Så han jobbar som assistent åt en maga artist. Vilket är ganska kul!
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
18,141
Japanska prinsen är Yamato Takeru tydligen.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
18,141
Så efter en rad romantisk komedi kapitel är vi påväg till… Ställen…
7F31C14B-ECE9-49A5-9EAA-274DA134B027.jpeg

Så Takeru förklär sig till en kvinna och förför killar intresserade av Jeanne. Det spelas hittills för creepy.
 
Top