Nekromanti Goda nyheter för Eberron-diggare! …

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Inte nog med att Secrets of Xen’drik (Keith Baker m.fl. – ISBN 0-7869-3916-8) släpps i juli; nu har det även kommit till min kännedom att vi kan vänta oss ytterligare minst två spännande produkter i år.

I september kommer Faiths of Eberron (Jennifer Clarke Wilkes m.fl. – ISBN 0-7869-3934-6) som får förutsättas avhandla de största religionerna och gudafamiljerna i Eberron.

I november släpps sedan Dragonmarked (Keith Baker m.fl. – ISBN 0-7869-3933-8) som jag antar handlar om de drakmärkta husen och deras inflytande över Eberrons politik och ekonomi.

Samtliga tre böcker påstås innehålla 160 sidor och vara försedda med hårda pärmar. Ett rimligt antagande är därför att de (enligt tidigare prissättning) kommer att gå loss på cirka 270 kronor styck i svenska spelbutiker.

Foggmock

Myrmidon
Herregud....Transformers har återuppstått! :(

...sorry, kunde inte låta bli :gremgrin:

Det ser riktigt najs ut. Synd att jag inte började köpa Eberronpryttlar medans det fortfarande bara fanns ett par, att "köpa Eberron" blir ju svindyrt nu... :gremsmirk:

Foggmock - håller sig till Warcraft d20

Rising

Vila i frid
Re: Herregud....Transformers har återuppstått![NT]

Ha ha ha ha! Bästa.... titeln... någonsin!

HA HA HA!! *skrattar fortfarande*

ha ha ha ha ha! *skrattar fortfarande!*

ägigt som fan. Foggmock for the win.

Eksem

Champion
Secrets of Xen'drik har jag drägglat en del över. Faiths... skippar jag nog, men Dragonmarked kan ju bli bra. Särskilt glad är jag över att Keith Baker skriver dem båda, han är ju huvud och axlar över resten.

Jake Steele

Warrior
Ser fram emot Secrets of Xen'drik men tyvär så ska de pirathamnen Stormreach se ut som i Dungeons & Drgaons Online. Indelningen av stadens olika distrikt i alla fall...

A.