Nekromanti Goda nyheter i B-staden

Troberg

Sinister eater
Goda nyheter för de som bor i Borlänge och omgivande områden!

Tradition har öppnat en butik i Kupolen, som dessutom har 20% rea på hela sortimentet som öppningserbjudande. Med tanke på att de öppnat mitt emot en ren datorspelsaffär så lär det väl bli lite prispress i framtiden också!

Rollspelssortimentet är lite klent, men det kanske kan förbättras eller lösas genom beställningar.

Jag är inte sponsrad, bara glad över att inte behöva åka 20 mil för att köpa rollspel...

nudel

Veteran
Äntligen behöver man inte lämna socknen för att handla och bläddra i skojsiga saker :gremlaugh:

Krille

Lord
"Äntligen behöver man inte lämna socknen för att handla och bläddra i skojsiga saker"

Tyvärr tror jag att du blir så illa tvungen. EB Games, som äger Trad, försöker fasa ut sina rollspelslinjer. Är det inte Wizards eller White Wolf, eller direkt knutet till årets mediafenomen, så är jag rädd att det blir svårt att få tag på rollspel i fortsättningen.

Troberg

Sinister eater
Äntligen behöver man inte lämna socknen för att handla och bläddra i skojsiga saker
Ha inte alltför stora förhoppningar, sortimentet var inte direkt överväldigande. Du hinner nog bläddra genom det på tio minuter.