Nekromanti Going to Stockholm

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag och en icke-rollspelande kompis ska antagligen åka upp till Stockholm några dagar mellan den 19:e och 23:e augusti. Hade varit kul att träffa någon av Stockholmsforumiterna. Någon som vågar guida vedervärdiga Walium på huvudstadens gator? :gremwink:

Jag kan även nås på mobil: 0709-284581

Storuggla

Champion
"Jag och en icke-rollspelande kompis ska antagligen åka upp till Stockholm några dagar mellan den 19:e och 23:e augusti."

Argh, vadå för? Måste vi låsa in spiten och kvinnorna nu?

"Hade varit kul att träffa någon av Stockholmsforumiterna. Någon som vågar guida vedervärdiga Walium på huvudstadens gator?"

Höm, vad ska ni göra då? Och hur menas med guida?

Storuggla, kan förevisa en naken chrull

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Argh, vadå för? Måste vi låsa in spiten och kvinnorna nu? "

Bara de fula kvinnorna och den dyra spriten. :gremwink:

"Höm, vad ska ni göra då?"

Öh, du tror väl inte att vi är några planeringsnazister eller? Besöka Birka och skärgården hade varit trevligt, något museum kanske, shoppa lite.

"Och hur menas med guida? "

Ni stockholmskids måste väl känna till alla häftiga ställen som inte är värsta turistfällorna? Dessutom hade det varit roligt att besöka SF-bokhandeln och Staffars Serier.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag reser upp till Linköping imorgon och kommer antagligen inte att vara ute särskilt mycket på internet under de närmaste dagarna. Om någon vågar guida mig på Stockholms gator någon dag/kväll så är de välkomna att ringa till min mobil eller skicka ett sms. Jag bits inte och är tämligen blyg och harmlös i verkligheten. :gremsmile: