Nekromanti Golvplaner

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Okej, jag har sakta, sakta börjat förbereda mig inför en kampanj med den nya versionen. Jag kommer att använda mig av just golvplaner, något som jag inte gjort på nästan femton år.

Jag har sett att golvplaner finns att köpa och det är möjligt att det blir köp av sådant i framtiden, men jag tänkte höra om ni som är mer insatta i det hela vet om det finns bra, fan-skapade golvplaner som skulle gå att använda (alltså, ladda ned (lagligt) och printa ut)? Jag menar, i en hel värld av personer kan inte Dante vara den enda personen som klarar av att skapa golvplaner... Väl?

Robert Jonsson

Awesome! Precis vad jag letade efter. Återigen räddar du min dag Dante! :gremsmile:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Purgatory said:
Nice, jag som har letat länge efter golvplaner.
Då blir min fråga till dig (och Endyamon): Hur googlar ni egentligen? :gremwink:

G

Guest

Guest
Jag använder mig av FreeCountry och några av resultaten hittar du här.

Enkelt och smidigt litet program där du även enkelt kan slänga in egna grejer.

Robert Jonsson

Dante said:
Då blir min fråga till dig (och Endyamon): Hur googlar ni egentligen? :gremwink:
Jag kan bara svara för mig: Googla kan man göra om man vill (även om min google fu är svag), men varför sålla igenom en massa skräp när det borde finnas andra som prövat på och använt det existerande utbudet? Liksom har andra sållat bort skiten slipper jag gärna uppfinna hjulet igen. :gremwink: