F Falafel Veteran Joined 25 Nov 2004 Messages 11 Location Karlsta' 26 Jun 2005 #1 Jag har köpt detta spel i stockholm men det innehåller en del stavfel och andra fel.
M MongoMan Swordsman Joined 20 Sep 2004 Messages 525 Location Karlstad, Värmland 27 Jun 2005 #2 Så, vad tyckte du om det? Var det något som fattades? Något du ville se mer av? Något som du ville se mindre av?
Så, vad tyckte du om det? Var det något som fattades? Något du ville se mer av? Något som du ville se mindre av?
Mekanurg I'd rather be different than indifferent. Joined 17 May 2000 Messages 8,091 Location Port Kad, The Rim 4 Jul 2005 #3 Re: Gondicas errata Alla spel innehåller tyvärr stavfel och andra fel. Det finns en errata med flera rättelser på Rävspels sajt.
Re: Gondicas errata Alla spel innehåller tyvärr stavfel och andra fel. Det finns en errata med flera rättelser på Rävspels sajt.
M mördarmackan Hero Joined 13 Apr 2001 Messages 1,325 Location Djupaste småland 12 Oct 2005 #4 Re: Gondica sent, sent Jag har köpt detta spel i stockholm men det innehåller en del stavfel och andra fel. Click to expand... Enbart för att du har köpt det i Stockholmia.
Re: Gondica sent, sent Jag har köpt detta spel i stockholm men det innehåller en del stavfel och andra fel. Click to expand... Enbart för att du har köpt det i Stockholmia.