Vitulv said:
Finns det verkligen ingen som kan göra bokmärkeshantering ordentligt? Även FF har ju en del minst sagt underliga artefakter i det grafiska gränssnittet där (ang. hur man kan dra mappar och inte dra mappar, vart nya mappar skapas etc).
Jag har testat några sätt att använda taggar, men inte sett ett enda sätt i en enda browser att få taggar att fundera på ett vettigt och snabbt sätt. När jag importerade mina bokmärken till del.icio.us till exempel och testade deras FF-addon, så tog det flera sekunder att göra NÅGONTING. OK, jag har helt sjuka mängder bokmärken, men det ska man väl få ha? Eller? Och jag menar, jag har ju bara typ 1100 eller så...
Helst skulle jag nog vilja ha en kombination av mappar och "smart filters". Om nån testat Epiphany till Linux så är den förträfflig - man anger ett antal taggar för varje bokmärke, och så grupperar Epiphany själv dem i mappar beroende på hur många de är. SKitsmart. Har man typ tre bokmärken hamnar de alla i samma mapp, men får man säg 20 så börjar den klumpa ihop dem. Inte sett nåt liknande nån annanstans, och tyvärr är det inte så snabbt där heller...