Re: Nej då, verkligen inte
Men som med kvinnorna så är det en sak som förefalller lättgenomskådad om det vore en lögn, antingen av den som faktiskt skickat ut informationspaketet eller av Björn och Nils. Och jag tvivlar på att det skulle vara en byzantinsk lögnhärva med kvinnorna, Herr Nils och Anders Åstrand.
Min röst ligger på Andersson och kommer att ligga där om inte någon tredje part blir väldigt misstänkt. Frågan är om det räddar Åstrand ikväll.
Okej, nu har du faktiskt trillat av min krok ganska rejält. Speciellt om Herr Nils eller Björn den gode verifierar att de fått meddelande från Riddler. Om de nu vet det, Rising behöver ju inte ha sagt varifrån det kommer.Anders Åstrand said:Jag kan skicka små paket med information till spelare om andra spelare. Kruxet är bara att jag själv inte får se informationen.
Förra draget skickade jag t.ex. ett paket till Björn den Gode om Herr Nils, och ett till Herr Nils om Björn den Gode.
Men som med kvinnorna så är det en sak som förefalller lättgenomskådad om det vore en lögn, antingen av den som faktiskt skickat ut informationspaketet eller av Björn och Nils. Och jag tvivlar på att det skulle vara en byzantinsk lögnhärva med kvinnorna, Herr Nils och Anders Åstrand.
Min röst ligger på Andersson och kommer att ligga där om inte någon tredje part blir väldigt misstänkt. Frågan är om det räddar Åstrand ikväll.