Nekromanti [Gothcon] Plats på Bathofobi lördag 22:00-03:00

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag hade nog både en vanlig tråd och en PM-tråd på gamla forumet om det här, men omständigheterna har ju konspirerat mot oss och gjort gamla forumet otillgängligt precis nu kring Gothcon.

Jag har anmält ett lag till Roberts Bathofobi-arrangemang. Det är lite tradition för mig att försöka få spela Roberts scenarier och helst med honom själv som SL.

I år är vi just nu bara två pers i laget; jag och en gammal rollspelskamrat till mig. Jag vill därför flagga redan nu att vi nog eftersöker 1-2 extra spelare i den gruppen, om nu nån skulle vara intresserad. Jag har för mig att jag hade folk som var intresserade, men... Äh.

Så ja, there it is. Om du vill spela Leviathan-grejs med mig så kan du leta upp mig nångång innan ovan nämnd tid. Eller bara skriva till mig här nånstans.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Jag känner en impuls att anmäla intresse för att spelstilsspionera. Skulle det kännas okej? Är jag med så är det till 100 %, även om det inte är min vanliga bag.

krank

För mig känns det såklart helt okej! =)

krank

Najs!

(Jag var supernära att skriva fel och påbörja det där ordet med 'b' istället, det hade ändrat betydelsen lite)

Känns som att det kan bli en schysst grupp. Preliminärt säger vi Nässe och Debbie då, kanske kan nån mer tryckas in om man absolut vill eller om nån tvingas vika ner sig...

Nässe

Myrmidon
Ska bli skitkul att få spela med er och få testa Leviathan!!! Vilket pass är det som gäller? Jag ska på puben på torsdag så kanske kan man säga hej där? :)

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Nässe;n12256 said:
Ska bli skitkul att få spela med er och få testa Leviathan!!! Vilket pass är det som gäller? Jag ska på puben på torsdag så kanske kan man säga hej där? :)
Lördag 22-03 står det i ämnesraden. Hoppas du är kvällspigg. :) Och ja, morsa på puben låter som en god idé.
Nässe said:
Ja!!! Gud vad bäng jag känner mig nu :) ses på puben!

krank

Ser ut som att gruppen blir fem till antalet: Jag, Matolo, DeBracy, Nässe och Arvidos. Sorry lojpersson, jag prioriterade folk jag kände och visste vilka de var =)
lojpersson said:
Inget problem, jag skulle ha gjort detsamma. Jag hittar annat att göra.