Nu börjar Gothcon närma sig vilket innebär att det är dags för mig att slänga upp en post om att, ja jag kommer köra bil ner till Gothcon från Stockholm i år igen.
De jag vet kommer åka med i bilen är krank och Möller.
För att göra det så smidigt som möjligt för mig så kommer sista anmälningsdag vara söndagen den 15/2 klockan 23:59.
De som anmält sitt intresse för att åka med kommer vara ansvariga för att deras del-kostnad blir betalad. Om man får förhinder från att åka med efter sista anmälningsdatum så är det ditt ansvar att hitta någon som kan tänka sig ta din plats i bilen om du inte vill betala kostnaden.
Samt att de som vet säkert med sig att de vill ha en plats går före de som vill preliminärt boka en plats i bilen.
Bilen kommer i vanlig ordning att hyras inne i centrala stockholm.
Avresan kommer ske torsdag morgon.
Hemresan kommer ske på söndagen, troligtvis runt 12 tiden.
Kostnaden för resan kommer vara bil hyra + bensin/disel och kommer delas lika.
Planerad färdrut kommer vara Stockholm -> Haninge -> Nynäshamn -> Vårsta -> Göteborg.
De jag vet kommer åka med i bilen är krank och Möller.
För att göra det så smidigt som möjligt för mig så kommer sista anmälningsdag vara söndagen den 15/2 klockan 23:59.
De som anmält sitt intresse för att åka med kommer vara ansvariga för att deras del-kostnad blir betalad. Om man får förhinder från att åka med efter sista anmälningsdatum så är det ditt ansvar att hitta någon som kan tänka sig ta din plats i bilen om du inte vill betala kostnaden.
Samt att de som vet säkert med sig att de vill ha en plats går före de som vill preliminärt boka en plats i bilen.
Bilen kommer i vanlig ordning att hyras inne i centrala stockholm.
Avresan kommer ske torsdag morgon.
Hemresan kommer ske på söndagen, troligtvis runt 12 tiden.
Kostnaden för resan kommer vara bil hyra + bensin/disel och kommer delas lika.
Planerad färdrut kommer vara Stockholm -> Haninge -> Nynäshamn -> Vårsta -> Göteborg.