Nekromanti [Gothcon] Spelare sökes till Symbaroum och Ur Varselklotet

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Mitt otroligt manfattiga lag Blodgubben (två pers) söker ytterligare spelare till Glömda Gudars Klagan (Symbaroum) på fredagen klockan 10-15, samt till Maskinerna är våra vänner (Ur Varselklotet) på lördagen klockan 10-15. Båda är hyfsat erfarna rollspelare, men konventsnybörjare och ska enligt uppgift vara lätta att ha att göra med. Ur Varselklotet vore himla kul att testa, men framförallt Symbaroum ser jag fram emot att lira eftersom jag är en av spelets skapare men inte riktigt fått chansen att spela det så mycket som jag önskat.

Alltså, fredag 10-15, Symbaroum
Lördag 10-15, Ur Varselklotet.
2-3 spelare sökes.

2097

deleta mitt konto tack
Jag vägrar ju satta fot i Göteborg, the coastal town that they forgot to…
Men, jag kan intyga att sign. "Pappa", som spelade Dwimmermount med oss, är en bra och trevlig rollspelare!

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Jag hakar på lördagens pass, om jag får! Fredagens kan kanske eventuellt krocka med annat, som det ser ut nu. Skulle det inte göra det så kanske jag blir frivillig då också :)

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Björn Wärmedal;n229834 said:
Jag hakar på lördagens pass, om jag får! Fredagens kan kanske eventuellt krocka med annat, som det ser ut nu. Skulle det inte göra det så kanske jag blir frivillig då också :)
Du får väldigt gärna vara med på lördagen, och på fredagen om det går. PM:ar info! Kul!